الأربعاء، 14 سبتمبر 2011

نفسي


نفسي بس في يوم تفهميني

نفسي بجد تنصفيني وبلاش تظلميني

نفسي بجد تحسي بشوقي ولهيبي

نفسي بجد اقولك انك حلم سنيني

نفسي بجد أقول بحبك بس خايف تنسيني

نفسي زي ما بعشقك تكوني بتعشقيني

نفسي زي ما بحتاجلك تكوني بتحتاجيلي

نفسي بجد أعيشلك كل أيامي وسنيني

نفسي أقول بحبك لكن خايف تضيعي مني وتضيعيني

نفسي بجد أقول قد ايه بتوحشيني

نفسي افتحلك قلبي وانتي كمان تفتحيلي

نفسي بجد أنام في حضنك وتضميني

نفسي بجد تصلي في يوم وتدعيلي

نفسي أشوف في عيونك حنين ليا زي حنيني

نفسي أشوفك كل ثانية وانتي كمان تشوفيني

نفسي زي ما بفتكرك دايماً تفتكريني

نفسي زي ما عايشلك انتي كمان تعيشيلي

نفسي لما أغيب عنك شوية تندهيلي

نفسي زي ما بشتاقلك انتي كمان تشتاقيلي

نفسي تحسي قد ايه انتي شاغلة تفكيري

بجد خايف ونفسي يا حبيبتي تطمنيني

لو بتحبيني نفسي بجد تصارحيني

نفسي تقولي بحبك وبلاش بجد تعذبيني

نفسي ألمس ايدك بس خايف تمنعيني

نفسي من غير ما اندهلك تسمعيني

لو بحلم ياريت تسبيني وبلاش تصحيني

نفسي اديكي فرصة وانتي كمان تديلي

اعبرلك فيها عن حبي ولهفتي وحنيني

نفسي تخافي على نفسك لأنك الوحيدة اللي تهميني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق